Doorgaan naar hoofdcontent

Het afscheid




  omdat er liefde is 
bestaat er geen voorbij
in alle eeuwigheid
ben jij





Met een intens verdrietig hart, vol bewondering hoe hij afscheid heeft genomen van alles wat hem dierbaar was, hebben we mijn grote liefde en onze allerliefste vader moeten laten gaan. Dinsdag 23 juli om 11.00 uur is Koos in zijn slaap overleden. We zullen elkaar weerzien als we elkaar ontmoeten bij onze Hemelse Vader.

Voor altijd in ons hart.

Hartelijke groet,
Charlotte




Reacties

  1. Dat dat onze hoop mag zijn. Gods zegen voor jullie allen en sterkte.

    Groet Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat waren jullie gezegend met zo'n fantastische man en vader. Wat hebben er velen gebeden of hij langer bij jullie mocht blijven. Maar het is anders gegaan. De strijd gewonnen, de eerkroon behaald. Maar wat een intens verdriet voor jullie, die zonder hem verder moeten. Heel veel sterkte en God's nabijheid toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij willen jullie heel veel kracht en sterkte wensen bij het verlies van jullie bijzondere man en vader
    Piet en Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel kracht en God's zegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als er een medicijn zou bestaan voor het adequaat hanteren van rouw en ik zou het hebben, dan zou ik het je meteen toesturen, Charlotte. In de tussentijd (opmerkelijk genoeg is het leven hier op aarde ook een tussen-tijd) wens ik dat je in staat zult zijn en blijven om jouw grote liefde te blijven ervaren en er inderdaad op te blijven vertrouwen (nee: te weten) dat je hem zult weerzien. Zoals in het lied van Matt Simon: 'I'll be with you, I'll be waiting for you, on the other side'. Ik stuur je mijn bewondering, complimenten en kippenvel voor de prachtige (herkenbare) blogs. Wat een talent, wat een fenomenale gift om je zo te kunnen uitdrukken. Ik wens dat je (net als ik) zult geloven in de titel van het lied uit The Lion King: He lives in you. Warme groet en meer dan deelneming, Bob Heeren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mirjan den Hartog-Miedema29 juli 2019 om 02:33

    Lieve Charlotte, van Caroline hoor ik het verschrikkelijke nieuws dat Koos is overleden... Heel veel sterkte voor jou en jullie zoons! Lieve groeten, Mirjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je man en vader. Wat een geweldige man was hij zeker om trots op te zijn. Heel veel sterkte gewenst voor allemaal in deze moeilijke periode

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog